Uniwersalne światła dzienne NSSC model 506HP można zamontować w samochodzie VW Passat B6 w kratce zderzaka obok halogenów. Efekt widoczny na zdjęciu. Możliwy montaż w naszej firmie.


Model NSSC 506HP to jeden z pierwszych i najbardziej popularnych designów producenta. Jego budowa znacząco nawiązuje do modelu NSSC 507HP, z tą różnicą, że jest krótszy oraz dedykowany obłym powierzchniom zderzaka. Nie zmienia to faktu, iż znalazł również zastosowanie w samochodach o płaskiej strukturze zderzaka, dzięki tzw. "schodkowej" budowie reflektora. Tu również zastosowano diody SMD o mocy 1W o dużej powierzchni świetlnej, co podkreśla idealnie rozproszone światło, nawiązując do oryginalnych modułów DRL, seryjnie montowanych w wysokiej klasy samochodach. Obecnie oferowany model występuje w najnowszej wersji technologicznej, co zdecydowanie podkreśla jego wysoką jakość gwarantując uznanie klientów.
| Diody |
5 x High Power SMD LED 1W (na lampę) |
| Wymiary (szer/wys/gł) |
159mm x 24mm x 37/52mm |
| Łączny pobór mocy |
11,52W |
| Napięcie |
12 V |
| Homologacja |
RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87 |
| Wodoodporność |
Tak |
| Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie |
Tak |
| Automatyczny włącznik w zestawie |
Tak |
| Łączenia maszynowe |
Tak |
| Reflektor |
Schodkowy (mozliwość montażu pod kątem) |
| Gwarancja |
Tak |
| Szkło przednie |
PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE) |
CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE NSSC W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI?
- homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta,
- metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł,
- duża powierzchnia lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł,
- klosz lampy jest szczelny, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami,
- każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku,
- zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy,
- zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłoceniowy, który skuteczenie eliminuje zakłocenia radiowe,
- gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp,
DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników.
2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamiętać o załączeniu świateł mijania w dzień. Światła dzienne załączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
3. POPRAWA WYGLĄDU AUTA - według większości użytkowników światła dzienne nadają samochodowi nowoczesnego wyglądu, ponieważ mają temperaturę barwową zbliżoną do oświetlenia ksenonowego.
JAK ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA?
-
przygotowac odpowiednie miejsce w zderzaku, gdy będzie potrzeba wyciąć otwory, zwrócić uwagę na zgodne z przepisami odległości podane na rysunku - montaz.jpg
-
podłączyć czarny przewód do masy, można przykręcić do masy akumulatora,
-
czerwony przewód podłączyć do plusa po kluczyku w stacyjce,
-
żółty przewód podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy,
Poprawnie podłączone światła będą się włączać po przekręceniu kluczyka w stacyjce i wyłączać po załączeniu świateł postojowych i mijania.
CO DOSTANIEMY W ZESTAWIE?
W skład oferowanego zestawu wchodzi:
-
dwie lampy z wodoszczelnymi złączami,
-
zewnętrzny controlbox z okablowaniem,
-
wkręty mocujące,
-
papierowa deklaracja zgodności potwierdzająca uzyskanie homologacji
Całość jest zapakowana w dedykowanym pudełku i zabezpieczona, aby nic nie uległo uszkodzeniu podczas transportu.
Do każdego zestawu dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT.