Uniwersalne światła dzienne Amio model 501HP można zamontować w samochodzie VW LT w szczelinie zderzaka pod reflektorami. Lampy wchodzą całkowicie do środka. Efekt widoczny na zdjęciach. Możliwy montaż w naszej firmie. Więcej informacji i dostępność modelu Amio 501HP mozna sprawdzić w artykule: http://lediker.pl/swiatla-dzienne-nssc-drl-501hp-wersja-2012-automat,50,135.html
WIĘCEJ INFORMACJI O SAMYCH ŚWIATŁACH
Propozycja dla osób, które cenią estetyczny design. Lampa posiada 5 mocnych diod SMD. Model ten idealnie dopasowuje się do wąskich szczelin plastikowych elementów wykończeń / maskownic zderzaków.
Z technicznego punktu widzenia produkt ten zdecydowanie zasługuje na uwagę dzięki zastosowaniu najnowszej technologii odprowadzania ciepła. Tylna część lampy jest wykonana z aluminiowego odlewu, dzięki czemu dużo lepiej odprowadza ciepło i stanowi niezaprzeczalny atut tego modelu.
Odbłyśniki posiadają szeroki kąt świecenia, dlatego są dobrze widoczne nie tylko na wprost pojazdu.
PODSTAWOWE PARAMETRY
Diody
5 x SMD 1W (na lampę)
Wymiary (szer/wys/gł)
182mm x 19mm x 55mm
Płyta główna
Wykonana z aluminium
Łączny pobór mocy
11,76W
Napięcie
12 V
Homologacja
RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87
Wodoodporność
Tak
Uchwyt montażowy
Tak
Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie
Tak
Automatyczny włącznik w zestawie
Tak
Łączenia maszynowe
Tak
Reflektor
Błyszczący
Gwarancja
Tak
Szkło przednie
PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE)
CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE NSSC W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI?
- homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta, - metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł, - klosz lampy jest szczelny, mocowany wkrętami, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami,
- każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku, - zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy, - zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłóceniowy, który skutecznie eliminuje zakłócenia radiowe, - uchwyt montażowy jest przykręcany do podłoża, natomiast lampa jest zatrzaskiwana w uchywcie, - gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp,
TEST NAPIĘCIA ŚWIATEŁ NSSC 501HP
Światła do jazdy dziennej marki NSSC posiadają ulepszony controlbox, który pracuje przy napięciu od 11V do 28V. W całym zakresie lampa świeci z jednakowa mocą co zdecydowanie zwiększa żywotność diod LED w lampach. Inne tanie lampy mają tylko przekaźnik sterujący i każdy większy skok napięcia uszkadza diody LED lub zmniejsza ich żywotność.
TEST FUNKCYJNY ŚWIATEŁ NSSC 501HP Drugi film przedstawia działanie lamp. Po dołaczeniu żółtego przewodu do świateł postojowych(+12V) lampy gasną całkowicie. Po dołączeniu brązowego przewodu do +12V lampy zmniejszają jasność do 30% i pełnią wtedy funkcję postojówek.
DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników.
2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamiętać o załączeniu świateł mijania w dzień. Światła dzienne załączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
3. POPRAWA WYGLĄDU AUTA - według większości użytkowników światła dzienne nadają samochodowi nowoczesnego wyglądu, ponieważ mają temperaturę barwową zbliżoną do oświetlenia ksenonowego. JAK ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA?
przykręcić uchwyty montażowe do zderzaka, gdy będzie potrzeba wyciąć otwory, zwrócić uwagę na zgodne z przepisami odległości podane na rysunku - montaz.jpg
podłączyć czarny przewód do masy, można przykręcić do masy akumulatora,
czerwony przewód podłączyć do plusa po kluczyku w stacyjce,
żółty przewód podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy,
Poprawnie podłączone światła będą się włączać po przekręceniu kluczyka w stacyjce i wyłączać po załączeniu świateł postojowych i mijania.