Renault Laguna 2007- 2013r Światła dzienne NSSC DRL 507HP
Renault Laguna 2007- 2013r Światła dzienne NSSC DRL 507HP
Renault Laguna 2007- 2013r Światła dzienne NSSC DRL 507HP
Producent:
NSSC
Gwarancja:12 miesięcy
Udostępnij:


Uniwersalne światła dzienne NSSC model 507HP można zamontować w Renault Laguna produkowanym od roku 2007 do chwili obecnej. Najczęściej montuje sie je w szczelinie grila pod reflektorami obok halogenów.. Lampy wchodzą całkowicie do środka i zrównują sie z linia zderzaka. Efekt widoczny na zdjęciach. Możliwy montaż w naszej firmie.
Więcej informacji i dostępność modelu NSSC 507HP mozna sprawdzić w artykule:  http://lediker.pl/swiatla-dzienne-nssc-drl-507hp,50,153.html.






Gwarancja 12 miesięcy

Model NSSC® 507HP to jeden z pierwszych i najbardziej popularnych designów. Produkt ten w roku 2010 zyskał spore zainteresowanie wśród użytkowników pojazdów poprzez swoją przeciętną, ale niezwykle przemyślaną budowę reflektora i uniwersalne kształty. Z powodzeniem pozwoliło to na montaż w wielu markach samochodów bez zbędnych przeróbek, zarówno na prostych jak i obłych elementach zderzaka, nie tracąc przy tym na widoczności. Od samego początku stosowoano tu diody typu SMD o mocy 1W, które z powodzeniem odprowadzają ciepło poprzez tylną część lampy pełniącą funkcję radiatora. Ze względu na dbałość o jakość marki NSSC® oferowany obecnie model NSSC 507 HP to już kolejna wersja o tym samym oznaczeniu. Z tą różnicą, iż jest po prostu perfekcyjny.





DRL
Diody 5 x High Power SMD LED 1W (na lampę)
Wymiary (szer/wys/gł) 189mm x 28mm x 39mm
Łączny pobór mocy 11,52W
Napięcie 12 V
Homologacja RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87
Wodoodporność Tak
Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie Tak
Automatyczny włącznik w zestawie Tak
Łączenia maszynowe Tak
Reflektor Schodkowy (mozliwość montażu pod kątem)
Gwarancja Tak
Szkło przednie PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE)


CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE NSSC W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI?
 

- homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta,
- metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł,
- klosz lampy jest szczelny, mocowany wkrętami, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami,
- każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku,
- zewnętrzny kontroler ma wbudowaną przetwornicę, która stabilizuje pracę diod LED w lampach. W efekcie lampy świeca cały czas z taką samą mocą, niezależnie od napięcia zasilającego. Nie ma tez ryzyka, że diody zaczną się palić z powodu przepięć w instalacji. Prowadzimy serwis i często mamy takie usterki w tańszych lampach dostarczonych przez klientów,
- zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy,

- zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłoceniowy, który skuteczenie eliminuje zakłocenia radiowe,
- uchyt montażowy jest przykręcany do podłoża, natomiast lampa jest zatrzaskiwana w uchycie,

- gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp,


DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ


1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników.

2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamiętać o załączeniu świateł mijania w dzień. Światła dzienne załączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

3. POPRAWA WYGLĄDU AUTA - według większości użytkowników światła dzienne nadają samochodowi nowoczesnego wyglądu, ponieważ mają temperaturę barwową zbliżoną do oświetlenia ksenonowego.

JAK ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA?


  • przykręcić lampy do zderzaka, gdy będzie potrzeba wyciąć otwory, zwrócić uwagę na zgodne z przepisami odległości podane na rysunku - montaz.jpg

  • podłączyć czarny przewód do masy, można przykręcić do masy akumulatora,

  • czerwony przewód podłączyć do plusa po kluczyku w stacyjce,

  • żółty przewód możemy podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy - po załączeniu świateł lampy dzienne zgasną,
  • brązowy przewód możemy podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy - po załączeniu świateł lampy dzienne zmniejszą jasność do 30% i będą pełnić funkcję postojówek


Poprawnie podłączone światła będą się włączać po przekręceniu kluczyka w stacyjce i wyłączać po załączeniu świateł postojowych i mijania.


CO DOSTANIEMY W ZESTAWIE?


W skład oferowanego zestawu wchodzi:
  • dwie lampy z wodoszczelnymi złączami,

  • zewnętrzny controlbox z okablowaniem,

  • uchwyty montażowe,

  • papierowa deklaracja zgodności potwierdzająca uzyskanie homologacji

 

Całość jest zapakowana w dedykowanym pudełku i zabezpieczona, aby nic nie uległo uszkodzeniu podczas transportu.

Do każdego zestawu dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT.