Wysokiej jakości światła dzienne marki AMiO. Można je montować otworach przewidzianych na światła przeciwmgielne, jak również w innych szczelinach zderzaka. W naszym sklepie oferujemy bardzo dużo modeli świateł o różnych kształtach, więc możemy dobrać optymalne światła niemal do każdego zderzaka. Sprzedajemy tylko jasne i trwałe światła. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć, dlaczego nie warto kupować tanich świateł dziennych za 20zł polecamy artykuł: "Światła dzienne LED tanie i drogie - na czym polega różnica"
Gwarancja 12 miesięcy
OPIS MODELU 510HP Propozycja markowych świateł do jazdy dziennej marki AMiO, które znajdują swoje zastosowanie w okrągłych otworach przygotowanych pod światła przeciwmgielne, jak i również na płaskich powierzchniach zderzaka. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu kołnierzy maskujących, które z powodzeniem zakryją otwór montażowy wykonany w zderzaku, ukrywając rozbieżności w rozmiarach w miejscu po światłach przeciwmgielnych. Z technicznego punku widzenia zastosowanie diod SMD o mocy 1W oraz idealnie błyszczącego reflektora daje niesamowity efekt oświetlenia na drodze, a tylna część lampy pełniąca funkcję radiatora znakomicie odprowadza ciepło z wnętrza lampy i wydłuża żywotność całego układu.
Średnica lampy to 70mm Średnica dodatkowych kołnierzy maskujących to 80 i 90mm
Diody
4 x SMD 1W (na lampę)
Wymiary (szer/wys/gł)
70mm x 70mm x 63mm
Łączny pobór mocy
11,16W
Napięcie
12V i 24V
Homologacja
RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87
Radiator odprowadzający ciepło
Tak
Wodoodporność
Tak
Uchwyt montażowy
Tak
Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie
Tak
Automatyczny włącznik w zestawie
Tak
Łączenia maszynowe
Tak
Reflektor
Błyszczący
Gwarancja
Tak
Szkło przednie
PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE)
CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE AMiO W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI?
- homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta, - metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł, - duża powierzchnia lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł, - klosz lampy jest szczelny, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami,
- każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku, - zewnętrzny kontroler ma wbudowaną przetwornicę, która stabilizuje pracę diod LED w lampach. W efekcie lampy świeca cały czas z taką samą mocą, niezależnie od napięcia zasilającego. Nie ma tez ryzyka, że diody zaczną się palić z powodu przepięć w instalacji. Prowadzimy serwis i często mamy takie usterki w tańszych lampach dostarczonych przez klientów, - zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy, - zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłoceniowy, który skuteczenie eliminuje zakłocenia radiowe, - gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp,
TEST NAPIĘCIA ŚWIATEŁ AMiO 510HP
Światła do jazdy dziennej marki NSSC posiadają ulepszony controlbox, który pracuje przy napieciu od 11V do 28V. W całym zakresie lampa świeci z jednakowa mocą co zdecydowanie zwieksza żywotność diod LED w lampach. Inne tanie lampy mają tylko przekaźnik sterujący i każdy wiekszy skok napięcia uszkadza diody LED lub zmniejsza ich żywotność.
TEST FUNKCYJNY ŚWIATEŁ NSSC 510HP Drugi film przedstawia działanie lamp. Po dołaczeniu żółtego przewodu do świateł postojowych(+12V) lampy gasną całkowicie. Po dołączeniu brązowego przewodu do +12V lampy zmniejszają jasność do 30% i pełnią wtedy funkcję postojówek.
DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników.
2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamiętać o załączeniu świateł mijania w dzień. Światła dzienne załączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
3. POPRAWA WYGLĄDU AUTA - według większości użytkowników światła dzienne nadają samochodowi nowoczesnego wyglądu, ponieważ mają temperaturę barwową zbliżoną do oświetlenia ksenonowego. JAK ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA?
przygotowac odpowiednie miejsce w zderzaku, gdy będzie potrzeba wyciąć otwory, zwrócić uwagę na zgodne z przepisami odległości podane na rysunku - montaz.jpg
podłączyć czarny przewód do masy, można przykręcić do masy akumulatora,
czerwony przewód podłączyć do plusa po kluczyku w stacyjce,
żółty przewód możemy podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy - po załączeniu świateł lampy dzienne zgasną,
brązowy przewód możemy podłączyć do przewodu od postojówek wychodzącego z przedniej lampy - po załączeniu świateł lampy dzienne zmniejszą jasność do 30% i będą pełnić funkcję postojówek
Poprawnie podłączone światła będą się włączać po przekręceniu kluczyka w stacyjce i wyłączać po załączeniu świateł postojowych i mijania.