Nasza Oferta
Ekologia
Firma Lediker dba o środowisko naturalne uczestnicząc w programie "Firma Przyjazna Naturze"
ZWROTY

  1. Kupujący w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownej informacji telefonicznie, listownie lub wiadomość e-mail. W ciągu kolejnych 14 dni od dnia odstapienia od umowy kupujacy musi odesłac towar do sprzedawcy na adres: Lediker Połonińska 4 35-082 Rzeszów.

  2. Do odsyłanego towaru musi zostać dołączony wypełniony protokół zwrotu (pobierz protokół zwrotu) wraz z dowodem zakupu. Towar podlega zwrotowi wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, produkt wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez nabywcę). Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  4. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


REKLAMACJE
  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, rozpatrywane będą tylko po sporządzeniu stosownego protokołu dotyczącego szkód, podpisanego przez kuriera oraz odbiorcę przesyłki.

  2. W chwili odbioru przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu (uszkodzenia, kompletność zamówienia). W przypadku uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym dostawcę oraz skontaktować się ze Sprzedającym.

  3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem powodu reklamacji oraz kserokopią rachunku towaru (paragon, faktura VAT).

  4. Kupujący uprawniony jest do zgłoszenia żądania wymiany towaru na nowy zawsze, gdy stwierdzi niezgodność towaru z umową. Sprzedający w terminie 14 dni ma obowiązek ustosunkować się do żądania Kupującego.

  5. Reklamacja towarów objętych gwarancją na wady mechaniczne następuje na zasadach ustalonych dla towaru. Do reklamowanego produktu należy dołączyć kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do produktu) oraz dowód zakupu towaru (paragon, faktura VAT) i formularz reklamacyjny do pobrania tutaj: http://lediker.pl/images/Lediker/Lediker-formularz-reklamacyjny.pdf Odsyłany towar musi być też w oryginalnym opakowaniu.

  6. Mimo dołożenia wszelkich starań, sprzedający nie gwarantuje, że publikowane informacje o produkcie nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.

Wydrukuj

Zaloguj się
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
KONTAKT Z NAMI
35-082 Rzeszów
Połonińska 4
(boczna Podkarpackiej)

tel. 737 512 502
tel. 728 339 242
     17 7850255

Zapraszamy
:
pn-pt 9-17
sobota 8-12


MAPKA DOJAZDU
kliknij, aby powiększyć


mapka_dojazdu
Koszty wysyłki
List polecony priorytet 9zł
List polecony ekonomiczny 7zł
(List dostępny tylko dla drobnych towarów)

Paczka pocztowa "Kurier48h"
 - przelew 11zł
 - pobranie 13zł

Kurier DPD
 - przelew 18zł
 - pobranie 20zł
Płatności
Przelew tradycyjny na konto MBANK:
43 1140 2004 0000 3502 6271 6375




Konto w banku ING:
21 1050 1562 1000 0092 0192 8356
Nasze aukcje
Zapraszamy na nasze aukcje allegro, gdzie sprzedajemy już od 12 lat i otrzymaliśmy ponad 9000 pozytywnych komentarzy.
PARTNERZY
1. Największe forum posiadaczy golfa

2. Największe forum posiadaczy passatów

Lediker na Facebooku
 
Sklep firmy Lediker